Dwie boginie i ja. (MILF, fetysz stóp, dominacja, dojrzałe) – opowiadanie erotyczne.

moni3

Mój ideał piękna, dojrzała i cudowna nauczycielka – Pani Monika. Starsza ode mnie ponad dwukrotnie… Nieosiągnięte marzenie i fantazja – to u niej miałem zamieszkać na dwa tygodnie.

Pani Monika była uosobieniem kobiecości. Niska, piękna kobieta, o długich blond włosach idealnie stylizowanych na modłę lat 90tych XX wieku. Twarz miała o mocnych rysach – coś cudownego. Usta wąskie, ale pulchne, oczy duże i niebieskie. Biodra krągłe – duże ale kształtne. Piersi raczej małe, ale za to styl ubierania się ciepły, taki … „żonowaty” jak to ujął mój kolega z klasy. Pół klasy kochało się w tej trzydziestopięcio latce i ja nie byłem wyjątkiem. Ba! Każdego dnia kiedy przyszła ubrana na lekcje jakoś skromniej, albo miała krótkie spodenki i sandały, tak bym mógł podziwiać jej idealne stopy (tak, jestem młodym napalonym nastolatkiem, w dodatku z mocnym fetyszem stóp oraz nieopanowanymi fantazjami dotyczącymi dominacji kobiecej…) musiałem potem szybko odnaleźć ustronne miejsce, by dać ulgę swojej chuci. Fantazjowałem o pani Monice często, intensywnie. Różne, liczne scenariusze, począwszy od lekkich gdzie po prostu rozbiera się przede mną, poprzez takie gdzie uczy mnie seksu – w końcu ona blisko czterdziestki, a ja ledwo co skończyłem szesnaście lat, a na takich, gdzie rżnę ją jak szalony skończywszy. Miałem jeden argument w tych fantazjach – mój wacek był spory. Przez to czułem się pewnie wyobrażając sobie siebie w sytuacjach seksualnych z licznymi kobietami, wiedziałem, że nie mam się czego wstydzić.

Gorzej było w prawdziwym życiu – byłem nieziemsko nieśmiały i do tego wiedziałem, że przy pierwszym bliskim spotkaniu z nagą dziewczyną, wystrzelę nim zdążę ściągnąć spodnie.

Dlatego też, gdy moi rodzice obwieścili mi, że wyjeżdżają na dwa tygodnie, a mnie miast zostawić samego oddają pod opiekę mojej nauczycielce zamarłem. Wiedziałem, że była wdową, jej córka mieszkała sama, więc wizja dwóch tygodni pod jednym dachem z moją afrodytą i muzą wywołała zarówno podniecenie jak i strach.

Drzwi jednak otworzyła mi nie pani Monika, a jakaś kobieta. Nieco wyższa od

mag3

Pani Magda była nawet starsza od pani Moniki – jednak mimo wieku była bardzo urocza, miła i wysportowana. No i zdecydowanie bardziej otwarta na mnie …i moje pragnienia.

nauczycielki, z krótko ściętymi rudymi włosami. Była ładna, bardzo szczupła. Za szczupła może nawet. Za to nogi miała tak zgrabne, że nie umiałem nie przyjrzeć się im zbyt ostentacyjnie, mimo iż oceniałem je tylko przez obcisłe, czarne jeansy. Na nogach miała czarne adidasy. Cholera, kto chodzi po domu w butach?! Zaraz też skarciłem się w myślach za zbytnio napalony umysł i szukanie okazji w każdej napotkanej kobiecie i skłoniłem się nisko. Nieznajoma uśmiechnęła się.

– Ty musisz być Wojtek. – rzekła głosem pełnym ciepła.

– Tak, ja do Pani Moniki Wierzby. – obwieściłem ze wszystkich sił starając się nie okazać zakłopotania.

– Wchodź, Monia jest w domu. – otworzyła drzwi szerzej.

Wszedłem i idąc za nieznajomą zauważyłem, że może jej pośladki są malutkie, za to bardzo kształtne i idealnie opięte wokół ciasnych spodni. Ruszała nimi zgrabnie, a ja poczułem, że robi mi się ciaśniej w spodniach. Ta kobieta wydawała się nawet nieco starsza od Moniki więc zacząłem się podejrzewać o kolejny fetysz do kolekcji – dojrzałe kobiety?

Pani Monika siedziała w sporym salonie. Miała na sobie jasną niebieską koszulkę o krótkich rękawkach, beżowe spodnie i – o mój Boże – bose stopy z pomalowanymi na czerwono paznokciami. Obok leżały drewniane kapcie o wysokim obcasie, w których pewnie chodziła.

W spodniach aż mi zawirowało, na szczęście miałem na sobie długą kurtkę, która zasłaniała to co byłoby bardzo dobrze widoczne.

– Rozbierz się. – rzekła. – Twój pokój jest na górze, pani Magda ci pokaże.

A więc ruda nazywała się Magda.

– Wróć potem, powiem ci co gdzie i jak i zaczniemy naukę dzisiaj, bo się już późno robi, a pewnie nie chcesz całego dnia na czytaniu książek spędzić.

Myśląc, że najchętniej spędziłbym cały dzień na całowaniu jej stóp, skinąłem głową i udałem się po schodach na piętro.

Magda pokazała mi niewielki pokój, w którym stała bilbioteczka, duże łóżko i biurko z komputerem.

– To nasz komp, ale tobie się przyda. – powiedziała ciepło Magda. Była to bardzo sympatyczna i zgrabna kobieta. – My mamy laptopy też swoje.

Podziękowałem się, obróciłem i zrzuciłem plecak, kurtkę oraz bluzę, gdyż było mi naprawdę ciepło. Wtedy zorientowałem się, że nadal mi potężnie stoi, a moje luźne spodnie nijak tego nie kryją. Rzuciłem kątem oka spojrzenie na Magdę i uznałem, że niestety zauważyła to.

Stała w milczeniu, po chwili zamknęła drzwi.

Podeszła do mnie i siadła na skraju łóżka przede mną. Patrzyła się na wybrzuszenie na moim kroczu. Poczułem jak płonę ze wstydu.

– I właśnie od tego tu jestem. – rzekła w końcu. – Od rozmowy. Powiedz mi, co cię tak podnieciło.

– Ja… – zająknąłem się.

– Nie, nie wstydź się. Spędzisz dwa tygodnie z dwoma samotnymi kobietami, masz taki wiek, że odkrywasz swoją seksualność. Pani Monika jest tu od języka polskiego, lecz ja właśnie od wszystkich innych sfer. Mnie się nie musisz wstydzić.

– Pani Monika… – zacząłem.

– A tak, piękna i ponętna. Kocha kusić, chociaż uparcie udaje, że tego nie robi.

– Jej.. stopy… – wydukałem w końcu z siebie.

Pani Magda uniosła brwii wysoko.

– Aaa, takie buty. Lubisz kobiece stopy. Rozumiem.

Rzeknąwszy to ściągnęła szybkim ruchem buty. Moim oczom ukazały się niezwykle wąziutkie i zgrabniutkie stopy w ciasnych, czarnych skarpetkach. Na prawej stopie miała malutki haluks, co tylko nadawał jej… wyjątkowości. Mój penis drgnął zauważalnie, a kobieta uśmiechnęła się tak nieśmiało, że dostrzegłem wypieki na jej policzkach.

– Musisz zrozumieć, że jesteś tu się uczyć i kształcić. – zaczęła, jednak zalotnie prężył i prostowała stopy wiedząc, jak to na mnie działa. – Nie da rady się na niczym skupić, jeśli nie opanujesz swojego fetyszu na stopy, kiedy te będą blisko ciebie. No i chyba zbytnio lubisz dojrzałe kobiety.

– Nie muszą być dojrzałe. – odparłem czując śmiałość. – Muszą być piękne.

Zapadła cisza, chyba ją tym zaskoczyłem.

Magda szybkiom ruchem pociągnęła za gumkę od spodni i przed jej twarz wystrzelił mój penis. Gdy go dostrzegła niemal odskoczyła.

– Słuchaj… – chyba zaskoczył ją jego rozmiar. Był też bardzo nabrzmiały, gotowy na znak na… wszystko. – Teraz już nie masz się czego wstydzić przede mną. Gdy poczujesz chęć… nieodparta, przyjdź do mnie. Nie rób tego sam. Po prostu może wystarczy ci widok moich stóp, a jak nie, to puścimy razem filmik, albo ja sama też się pobudzę, byś nie był samotny. Nie licz na nic takiego od Moni. To będzie nasza tajemnica, jasne?

Skinąłem głową i poczułem, że to odpowiednia chwila, by jednak schować penisa. Tak bardzo chciałem… ale cóż. Już zacząłem go chować, gdy Magda powstrzymała mnie.

– Czekaj. Nie możesz tak… – odparła i zastanowiła się nad czymś.

Po chwili siadła na łóżku nieco dalej, uniosła nogi, wygięła je i ujęła w swoje stopy mojego penisa.

magdaseks2

Jej prawa stopa była nad nim, lewa pod. Ruszała nimi, a ja już po paru ruchach poczułem jak szykuje się do wytrysku. Mimo wszelkich chęci by się opanować jęknałem.

– O kurwa! – warknęła Magda, gdyż zalałem jej skarpetki tak obficie, że nim się zorientowałem, jej nogi wyglądały jakby wyszły z miski pełnej kisielu. Sperma kapała z nich na ziemię.

– Ok, ja idę się przebrać i przemyć, a ty zejdź do Moni i weź jakiś zeszyt. Nim się zorientuje… – obwieściła.

I tak oto zaczął się mój pobyt u dwóch najpiękniejszych matek na świecie.

 

 

*

Czując zapach perfum pochylającej się nade mną Moniki sprawiał, że nie mogłem się skupic. Po chwili zeszła do salonu też pani Magda, która zamieniła buty na kapcie, a oblane przeze mnie czarne wysokie skarpetki, na krótkie białe. Ach, cóż za idealne łydki miała ta kobieta. Jaka była otwarta, pewna siebie, delikatna.

Pozbyłem się szybko tych myśli będąc świadom, że obecność Moniki obok oraz wspomnienie dotyku nóg jej przyjaciółki na moim wacku zaraz ponownie go pobudzi, a mając nauczycielkę tak blisko siebie ciężko będzie uniknąć upokorzenia.

– Zatem przeczytasz do końca ten fragment, a na rano napiszesz rozprawkę o tym i o tym… – wskazała tematy w podręczniku, a ja natychmiast zapomniałem o seksie i innych sprawach, zdając sobie sprawę, że czeka mnie noc pełna pracy.

– Dobrze. – odparłem tylko.

– Na dole jest łazienka, ale prysznic oddzielnie. Ostatnie drzwi to nasza mała sauna, dalej siłownia. – powiedziała. – Chociaż wiesz, mamy tam tylko bieżnie i hantle, więc ciężko nazwać to siłownią.

Uśmiechnąłem się. Kochałem słuchać delikatnego głosu tej kobiety.

Pani Monika spojrzała na mnie swoimi niebieskimi oczami i uśmiechnęła się ponownie.

– Na górze też jest łazienka, ale jedna duża, z toaletą. Jest tam też duża wanna z jacuzzi. Wszystko do twojej dyspozycji.

– Najpierw siądę do rozprawek, bo inaczej usnę po kąpieli.

– Ok. – rzekła i wstała, a ja odprowadziłem jej piękne, duże krągłe biodra i stopy w wysokich kapciach wzrokiem.

Magda dostrzegła to i pokiwała mi palcem. Wzruszyłem ramionami i udałem się do pokoju.

*

Odpaliłem komputer gotów by wygooglować potrzebne mi rzeczy, lecz szybko sobie coś uświadomiłem, a serce zabiło mi szybciej. To był komputer Magdy i Moniki, miały tu swoje dokumenty, może miały też…

Zdjęcia.

Były dziesiątki folderów, lecz ja otwarłem ten z podpisem „wakacje 2018”.

Monika i Magda w strojach kąpielowych, na jakiemś obozowisku. Trawa, jezioro. Monika lezy na kocu, opala się. Magda z jakaś inną, niezwykle brzydką kobietą leżą na wodzie na materacu.

moni2

To to zdjęcie Pani Moniki, które znalazłem na jej komputerze odmieniło moje życie.

Rozejrzałem się, wyciągnąłem ze spodni penisa i zacząłem robić sobie dobrze, szybko i stanowczo.

Serce buło mi jak oszalałe, podziwiałem krągłe pośladki obu kobiet, ich nogi, stopy, widok małych piersi skrytych pod skapymi strojami kąpielowymi.

– Takiej rozprawki nie zaakceptuje.- rzekła Monika, która stała w drzwiach. Machinalnie schowałem penisa do spodni, zamknąłem zdjęcia i obróciłem się przerażony.

– Chyba sobie ze mnie jaja robisz Wojtek! – warknęła, a na jej głos w drzwiach zjawiła się Magda. Spojrzała na mnie, komputer i Monikę i chyba szybko pojęła w czym rzecz.

– Jak… jak długo? – zapytałem, zdając sobie sprawę, jak głupie jest to pytanie.

– Prawie od początku. Byłam ciekawa. – odparła. – Ale twóje przybliżenia na moje stopy, dupę, nogi Madzi nie pozostawały złudzeń. Czy ty sobie do cholery wyobrażasz, żeś przyszedł tutaj, nie wiem, podupcyć czy coś?! Grzebiesz nie w swoich dokumentach, onanizujesz się … praktycznie nas gwałcąc w głowie, pod moich dachem, w moim pokoju!

– Monia, uspokój się… to moja działka, ja z nim pogadam. – wtrąciła się nagle Magda.

– Uspokój się?! Czego ode mnie oczekujesz?

– Daj mu skończyć. – rzekła twardo.

Zapadła cisza.

– Co?!

– Słuchaj, on jest w tobie zakochany po uszy, szaleje na twoim punkcie, hormony w nim buzują. Nie jest w stanie wytrzymać w twojej obecności bez mojej pomocy. Doszedł przy mnie, podnieciły go moje stopy, a i tak ujrzawszy ciebie przy stole ledwo krył ponowne podniecenie. On cierpi, a ty go jeszcze wprawiasz w zakłopotanie.

Monika nagle zamilkła.

Ja siedziałem obrócony w ich stronę i przerażony, lecz pulsujący wzwód widniejący na moich cienkich spodniach nie poprawiał sytuacji.

– Wykąp się i przyjdź do mojego pokoju. Tam dokończysz rozprawkę. – odparła Monika, nieco cieplejszym już głosem.

Gdy wyszedłem z łazienki wszedłem do sypialni pani Moniki zamarłem.

Na skraju łóżka siedziała Magda, a obok niej stała Monika. Była w niebieskiej, nocnej koszuli, bez spodenek. Mimo chodem spojrzałem na jej zgrabne uda i nogi wystające spod materiału i przygryzłem zły na siebie wargę.

Penis już się budził.

– Połóż się. – zarządziła Monika.

Posłuchałem, mimo iż w cienkiej pidżamie dokładnie było widać moje podniecenie.

– Jezus, nie za wielki na takiego dzieciaka? – zapytała nauczycielka do Magdy, a ta wzruszyła ramionami.

Leżałem na plecach, a Monika przykryła mnie grubą pościelą. Sama usiadła na wysokości mojej głowy po boku łóżka. Uniosła nogi, przesunęła nimi po mnie – od kolan, poprzez widoczne przez koldre wybrzuszenie, klatke az nad glowe. Zatrzymała je parę centrymetrów nad moimi ustami.

– Nic ci nie wolno robić. – ostrzegła. – Patrz tylko i kończ, to co zacząłeś.

Stopy pani Moniki były szersze od Magdy i miały większe podbicie. Jednak duży palec o idealnym kształcie wysuwał się przed inne paluszki, a spody stóp były gładkie, piękne. Monika dbała o skórę i o nogi, to było widać. Żadna kobieta w tym wieku nie ma tak zadbanej skóry, nawet na podeszwach stóp. Poczułem delikatny zapach potu i podnieciłem się ogromnie. Chwyciłem za swoje przyrodzenie i bardzo powoli zacząłem się nim bawić.

– Poczekaj, to początek. – powiedziała.

Wtedy od drugiej strony podeszła pani Magda, nachyliła się nade mną i nogami Moniki i zaczęła je całować.

magdaseks5.jpg

Najpierw przejechała języczkiem po paluszkach zakończonych czerwonym lakierem, potem po wierzchniej strony stóp, a potem, tuż nad moimi oczami, wzięła w usta duży palec i zaczęła ssać, jakby miała w ustach penisa, a nie kobiecą stopę. Potem znów jeździła swoim malutkim i zgrabnym języczkiem, to po podeszwach, to po palcach, kończąc na ssaniu.

magdaseks4

Waliłem konia już mocno, czując zbliżający się wybuch. Widząc moją minę Magda szybko odgarnęła kołdrę, a ja krzyknąłem. Wbrew zakazowi polizałem Monice pięty, ale ta o dziwo nie powiedziała nic, nie cofnęła nóg. Słony smak rozszedł się po moich ustach, a ja czułem jak opróżniam jądra w spazmach rozkoszy.

– O mój Boże… – wyszeptała nauczycielka – Będę spała w jego spermie.

Spojrzałem w dół. Cały brzuch, uda, ręce i kawał prześcieradła były mokre od mojego wytrysku.

– Ok, ogarnijcie to. – powiedziała Monika i szybko zabrawszy stopy wyszła z pokoju. Magda sięgnęła po chusteczki i podając mi kilka, sama zaczęła wycierać nasienie gdzie się dało. Uśmiechała się.

– Ja… – zacząłem.

– Wiem, dziękujesz. Prawda jest taka, że mnie to podnieciło, a Monika chciała zakpić, a sama chyba była lekko pobudzona.

– Tak, dziękuję, ale chciałem powiedzieć, że twoje stopy też chciałbym… tak całować i by były całowane… zobaczyć je… ja…

– Wiem, wiem. – uśmiechnęła się. – No już, starczy. Idź do pokoju. Dokończ rozprawkę i idź spać.

Posłuchałem, a nogi nadal trzęsły mi się z podniecenia.

Poszedłem spać późno, ale i tak nie mogłem zasnąć. Przed oczami miałem wizję nagiej pupy pani Magdy, jej stóp w skarpetkach dotykających mojego penisa, jej języczka muskającego idealne stopy pani Moniki i zacząłem się zastanawiać, z którą z nich jednak wolałbym się przespać. Magda była taka otwarta, wyrozumiała, uśmiechnięta. Była starsza od Moniki, nie była tak zadbana, ale za to ewidentnie dużo ćwiczyła gdyż figurę miała podobną do nastolatek.

*

Obudziłem się wcześnie i postanowiłem skorzystać z okazji i pójść się wykąpać. Obiecywano mi wcześniej, że na górze jest Jacuzzi, więc wziąłem rzeczy na przebranie i poszedłem do górnej łazienki.

Duża, bardzo duża wanna z dyszami – będzie przyjemny poranek. Potem zapewne pani Monika chcąc pokazać mi, kto tu rządzi zada mi tyle nauki, że nie będzie czasu na wspominanie jej nóg, więc rozłozyłem się nago w jacuzzi i napuszczałem ciepłej wody.

Wtedy do łazienki weszła Magda.

mag1

Gdy z samego rana Magda weszła do łazienki, gdy ja w niej byłem – nie wiedziałem jeszcze co mnie czeka.

Ubrana była w bardzo seksowną, satynową pidżamę. Góra była na ramiączkach, a dół stanowiły krótkie spodenki, które raczej więcej odkrywały, niż zakrywały.

Spojrzała na mnie, a mi momentalnie stanął. Jednak nie zakryłem tego. Wczoraj wycierała mi z niego moje nasienie, zrobiła mi dobrze nogami i zresztą widziała go już w tym stanie, więc nie było sensu udawać, że nie pragnę jej wzroku.

– Codziennie rano przychodzę tu, nalewam wody i robie sobie dobrze. – powiedziała. – Będziesz musiał więc być świadkiem tego.

Wciągnąłem głośno powietrze z sykiem, gdyż nie czekając na moją odpowiedź zrzuciła z siebie koszulke. Moim oczom ukazały się malutkie, nieco już obwisłe – ale wciąż piękne – piersi z ciemnymi sutkami. Następnie zdjęła spodenki, a ja czułem, że dojdę w parę chwil. Jej cipka nie była ogolona. Miała tylko lekko podcięte boki, oraz skrócone włoski, ale nosiła je na modłę mody z lat 90tych XX wieku.

Weszła do wanny, oparła się na przeciwlęgłą ścianę. Mój chuj znajdował się od jej krocza jakieś piętnaście centrymetrów.

Uniosła stopy – teraz widziałem je pierwszy raz nagie… Były zgrabne, wąskie, malutkie. Na prawej widziałem malutki haluks, a podeszwy miały nieco zbędnego naskórka i pomarszczonej skóry. Były jednak tak zgrabne i piękne, że nie czekając na pozwolenie chwyciłem za penisa, a ustami musnąłem lewą jej stopę.

Położyła je obok mojej głowy, tak że znajdowała się pośrodku. Siedziała przede mną rozkraczona, a woda lała się i była coraz wyżej.

Zerknąłem na jej cipkę.

Woda sięgała już połowy jej lekko rozchylonych warg sromowych. Widziałem białe soki, które powolutku wylewały się z niej – była podniecona.

– Czemu ja ci się podobam?- zapytała, a jej dłoń szybko powędrowała od piersi, to łechtaczki. Dwa paluszki zaczęły ją pieścić, a ona westchnęła ciężko. Krążyła dłonią po swoim guziczku, a ja podziwiałem jej ciało. Miała dużo piegów, nieco pomarszczonej skóry, ale za to była w idealnej formie. Brzuch miała płaski, cipkę piękną, dupcię małą ale idealnie jędrną i okrągłą, nogi zgrabne i umięśnione, stopy boskie. Masturbowała się patrząc to na mnie, to na mojego wacka i czekała.

Powiedziałem jej to, powiedziałem jaka jest idealna, jak kobieca i wysportowana.

Woda sięgała coraz wyżej, tak, że jej ręka już niknęła pod taflą, więc nie wiele widziałem z jej cipki. Tylko ciche pluski szybko pieszczacej jej dłoni…

Nie wytrzymałem.

Zmieniłem pozycję, nie pytałem się.

Najwyżej mnie uderzy, zbije, każe wypierdalać.

Miałem to gdzieś.

Uklękłem i wbiłem się w jej rozwartą pipkę. Poczułem ciepło, przyjemną wilgoć. Magda krzyknęła przepełniona rozkoszą, wygięła pupę tak, by mi ułatwić. Wziąłem jej kolana na moje ramiona, podniosłem, wygiąłem bardziej unosząc nogi do góry. Widziałem teraz jak mój długi chuj łączy mnie i Panią Magdę w jedność. Wszedłem mocno, głęboko. Magda nadal robiła sobie dobrze, ale teraz już stękała głośno, patrzyła mi w oczy.

magdaseks3

– Rżnij! – warknęła, gdy zbyt długo podziwiałem jak główka penisa rozszerza mocno jej wargi sromowe.

Posłuchałem.

Wbijałem się w nią mocno, długo. Czułem, że raz prawie doszedłem, więc skupiłem myśli ze wszystkich sił, by ta cudowna chwila trwała. W końcu skurcz jej cipki i głośny krzyk obwieścił, że doszła. Byłem pewien, że było ją słychać w całym domu. Ja jednak nie przestałem, postanowiłem puścić wszelkie hamulce i mimo narastającego przerażenia w jej oczach ruchałem ją dalej. Wyprostostowałem się i wziąłem jej stopę prawą w usta. Błądziłem językiem między jej palcami, zlizywałem wszystko, delektowałem się tym co mnie tak podnieca.

Wszystko co miałem w jądrach skończyło w jej łonie. Mój chuj napinał się, a ona rozumiejąc, że właśnie ją zapładniam wygięła się tylko w geście poddania i jęczała cicho, by uprzyjemnić mi tą czynność. Gdy wyszedłem z niej sperma wylała się, gdyż było jej zdecydowanie zbyt dużo.

Potem leżeliśmy, delektując się strumieniami wody z jaccuzi, przytulaliśmy się jak para. Co chwilę dawała mi się pocałować, mimo iż miała prawie trzy razy tyle lat co ja.

– Jutro o tej samej porze. – obwieściła gdy wstała, wyszła z wanny, wypinając się swoim idealnym tyłeczkiem w stronę mojej twarzy, bym mógł raz jeszcze podziwiać jej cipkę.

Tak przestałem być prawiczkiem.

*

moni1

Moja miłość, mój ideał, pani Monika podczas zajęć zaproponowała mi coś, co spełniło wszystkie moje najskrytsze pragnienia i odmieniło na zawsze…

Gdy parę godzin później siedziałem przy stole w salonie i robiłem ćwiczenia przy pani Monice, wszystko wyglądało tak, jakbym wcale wczorajszego dnia nie miał od niej fetyszowskiego show, a rano nie przeleciałem jej przyjaciółki. Wszystko znów było taboo i tajemnicze. Monika zachowywała się normalnie, władczo, ale i seksownie. Jedyna różnica to była taka, że jakby śmielej dotykała mnie – szukała kontaktu to w ramię, to w kolano. Stał mi oczywiście, jak szalony, a ona o tym wiedziała, a i ja już nie ukrywałem, że jest kobietą, którą najbardziej na świecie pragnę. Żeby jednak zachować twarz starałem się przy zadaniach, ale kiedy ostentacyjnie zdjęła klapki i wyłożyła swoje idealne stopy (tym razem jednak schowane w szarych, prostych skarpetkach) na stół obok książek, odłozyłem długopis.

– Co, już? Już cie mam? – zaśmiała się. – Jak było rano?

– To znaczy?

– Jak kochałeś się z Magdą. Opisz mi to, najlepiej jak umiesz.

Wziąłem głęboki wdech i wydech po czym postarałem się. Poczułem się niczym bard lub poeta, opisując wdzięki jej przyjaciółki i moje ruchy biodrami.

– O widzisz. – uniosła wskazujący palec. – Gdybyś mi podsunął pod drzwi tak zgrabnie opisany stosunek, to teraz siedziałabym tu topless. A nie kpiła z tego, jak waliłeś konia do moich zdjęć.

Nie odpowiedziałem.

– Mam pomysł jak zmotywować cię do nauki. Ale nie tutaj, chodź za mną, do mojego pokoju.

Zamknęła za nami drzwi, siedliśmy przy jej biórku. Założyła nogę na nogę i spojrzała na mnie badawczo. Serce zaczęło mi szybko bić, było w tym spojrzeniu coś… niepokojącego. Jakby się zastanawiała, czy może mnie zabić.

– No dobra, skoro już postanowiłam… – rzekła po chwili ciepło. – Oto zasady naszej gry. Na podstawie lektury będziesz miał szereg ćwiczeń. Jeśli wykonasz jedno prawidłowo możesz… zdjąć część garderoby ze mnie. Oraz wycałować część ciała, jaką ów garderoba skrywała. Jeśli jednak zrobisz źle, zdejmuje ubranie z ciebie ja. Ale za to trochę cię wtedy pomęczę…. Mocno ugryzę, zaszczypię, zrobię ranę. Ciebie kręcą moje stopy, mnie odrobina dominacji. Zgoda?

Milczałem zaskoczony.

– Wydawało mi się, żeś we mnie zabujany i na sam mój widok pragniesz tarmosić kapucyna. Proponuje ci układ, gdzie może zobaczysz mnie nago. Nie chcesz?

– Oczywiście, że tak!

Uśmiechnęła się, odwróciła i otwarła książkę.

– Zrób to. – wskazała zadanie.

Szlag…

Gramatyka.

Skupiłem się.

– Dobrze. – skwitowała i wyłożyła na biurko swoje stopy w szarych skarpetkach. – Do dzieła!

Penis szalał mi w spodniach, kiedy zbliżałem się do jej nóg. Nachyliłem się i delikatnie ściągnąłem skarpetki.

monikastopy.jpg

Moim oczom ukazały się te cudowne stópcie z pomalowanymi na czerwono paznokciami. Były szerokie, długie, duży palec był cudownie wysunięty naprzód. Wziąłem paluszki do ust… słonawy smak wypełnił me usta. Ssałem i czułem się tak, jakbym miał zaraz dojść. Wykręciłem jej stopę lekko i przejechałem językiem po podeszwie. Ta poderwała nogę, zapewne ją to załaskotało.

– Dobra, dalej. – zdjęła nagle nogi i znów wskazała kolejne zadanie.

Znów gramatyka.

Jednak akurat z tym też dałem sobie radę, jednak czułem, że krew odeszła mi z mózgu gdzie indziej, a posmak stóp mojej muzy nadal buszował po mych kubkach smakowych.

– No proszę, dobrze. – oceniła, po czym wyprostowała się.

Ściągnąłem jej koszulkę, a moim oczom ukazało się piękne ciało. Miała na sobie zwykły, biały stanik.

Całowałem jej obojczyk, ramiona, piersi przez stanik, brzuszek – nawet w połowie nie tak wyćwiczony jak Magdy, ale przynajmniej przez to naturalny. Miała szerokie biodra. Wycałowałem jej plecy, nie chciałem zostawić ani centrymetra bez moich ust.

– No proszę, a kolesie w moim wieku od razu mi wsadząją, mają w dupie takie czułości jak ty. Ach, przestaje żałować, że przekroczyłam tę granicę.

Ogromny zastrzyk zazdrości wzdrygnął mą duszą, gdy wyobraziłem sobie jakiegoś starego kolesia wchodzącego w moją ukochaną panią Monikę.

– Wracaj, teraz będzie coś trudniejszego. – rzekła, wskazując zadanie w podręczniku z dużą ilością miejsca do pisania.

Cholera.

Nie poszło mi.

– Ściągaj koszulkę. – rozkazała. Posłuchałem.

Nachyliła się nade mną i wzięła moje sutki do ust. Ciepły, mokry języczek posunął po moich sutkach, a ja poczułem się jak w niebie. Jezu, jakie to cudowne uczucie, to dlatego kobiety tak to lub…

– Aaaa! – krzyknąłem.

Zęby Moniki zacisnęły się na mojej brodawce mocno, za mocno. Trzymała i ssała, gryząc. Palcami chwyciły drugi sutek i go wykręciły. W moich oczach zagościły łzy, ale mój penis nadal stał twardo.

W końcu puściła, a ja obiecałem sobie przyłożyć się do nauki.

– Dalej. – obwieściła, a na jej policzkach pojawiły się wypieki.

Czy to ją kręci?!

Kolejne zadanie całe szczęście było dużo prostsze, więc po dwóch minutach już Monika stanęła przede mną i odpięła guzik od spodni.

Ściągnąłem jej je i moim oczom ukazały się białe, koronkowe majteczki. Miała szerokie uda, zgrabne nogi, piękne… nie tak wysportowane i chude jak Magda, ale właśnie takie… matronie.

Najpierw pocałowałem jej krągłe, duże pośladki i czułem jak moje przyrodzenie zaraz wyskoczy. Potem obróciłem ją, a ona posłusznie stanęła przodem do mnie. Pocałowałem ją w zgórek łonowy, a potem w miejsce na majteczkach, które skrywało łechtaczkę. Wbiła się w palcami w moje włosy, pogłaskała. Podobało się jej!

Podniosłem jej lewą nogę i pocałowałem po wewnętrznej stronie ud, zaraz po majtkach. Potem z drugiej strony.

Siadła, ale widziałem, że cała ciężko dyszy.

– Dalej. – zarządziła i znów mi się udało. Zadania były trudne, nie odpuszczała mi, ale ja się też nie poddawałem.

Serce biło mi szybko gdy odpinałem jej stanik. W końcu ten opadł na ziemię a mi pokazały się małe, krągłe piersi. Były jędrne, nie tak jak Magdy, zakończone jasno różowymi sutkami. Wessałem je w usta, pieściłem językiem i miałem wrażenie, że smakują jak karmel.

Jęknęła, pierwszy raz, ale tak słodko, ze niemal doszedłem.

Zająłem się druga brodawką, a ona głaszcząc mnie ruszała biodrami w górę i w dół.

– No proszę… – rzekła po chwili łapiąc oddech. Ależ ja ją kocham! – Teraz dalej.

No i mi przyjebała.

Nie miałem pojęcia jak napisać odpowiedź, o co szło podmiotowi lirycznemu. Więc tak szybko ściągnęła ze mnie spodnie i zaskoczyła się – nie miałem majtek. Moj chuj wystrzelił jej prosto przed twarzą i zaczął się chybotać podniecony.

– Wielki… – skwitowała, po czym…

Wzięła go do ust.

Nie torturowała mnie, nie gryzła, a po prostu robiła loda.

Jej idealny, mały, zgrabny języczek szalał po mojej główce, a ja czułem jej ciepło, ślinę, każdy ruch.

Wyciągnęła, po czym wessała do ust jedno moje jądro. To było dziwne uczucie, ale nie chciałem by przerywała.

Wstała. Majtki z niej opadły, wylądowały na ziemi. Siadła na mnie okrakiem, a ja wbiłem się w nią mocno i głęboko. Poczułem wilgoć i ciepło jej cipki. Jęknęła i zaczęła mnie ujeżdżać, patrząc mi sięw oczy.

Opierałem się o oparcie fotela, a ona unosiła się i opadała. Szybko, zachłannie, mocno.monika1.jpg

Doszliśmy razem.

Gdy tylko poczułem jak jej mięśnie zaciskają się mocno na moim penisie już nie byłem w stanie wytrzymać. Wytrysnąłem, całą siłą prosto w jej pipkę. Dochodziłem mocno, prawie krzyczałem z podniecenia, ona też. Poczułem jak jakiś płyn tryska mi na brzuch, zdałem sobie sprawę, że Monika squirtuje! Miała kobiecy wytrysk. Po chwili jej soki wymieszały się z moją spermą i wypłynęły z jej otworka.

Pocałowałem ją mocno w usta, wstaliśmy i przełożyłem ją na łóżko.

monika3

Tam całowałem ją całą, piersi, dłonie, usta, stopy. Po chwili znów mi stał, a gdy ona tak dając się pieścić leżała na plecach, rozłozyłem jej nogi i wszedłem w nią znów.

Tym razem kochaliśmy się długo, a ja wchodziłem w nią czule. Powoli i do końca. Lizaliśmy się, patrzyliśmy w oczy i gdy przyszedł finał, tym razem to ona pierwsza wystrzeliła. Fala ciepłego płynu zalała mi uda i łóżko. Parę minut potem przyspieszyłem i znów skończyłem w niej.

– Jezu, co to będzie za film! – krzyknęła podniecona Magda, a my obejrzeliśmy się w stronę wejścia do pokoju. Stała tam z komórką i nagrywała nas.

– Zrobię sobie dzisiaj dobrze do tego. – oznajmiła, po czym położyła się obok nas i pierw pocałowała w usta Monikę, potem mnie, a na końcu zniknęła między nogami nauczycielki i zaczęła spijać wyciekającą z niej moją spermę.

To co czekało mnie za trzy dni oraz to, co przez te trzy dni się działo – przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Ale to jednak materiał na inną powieść…

Leave a comment